Paylaşım Türkiye
Atlantis 2 - Tam Çözüm  212
Paylaşım Türkiye
Atlantis 2 - Tam Çözüm  212
Paylaşım Türkiye
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


paylaşım forumu, site ekle, site tanıt, dizin
 
AnasayfaAramaLatest imagesKayıt OlSite ekleGiriş yap

 

 Atlantis 2 - Tam Çözüm

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
devrim123
*******.
devrim123


uyarı yok
Terazi Keçi
Mesaj Sayısı : 403
Doğum tarihi : 25/09/91
Kayıt tarihi : 17/06/10
Yaş : 32
Nerden : İstanbul
Sitemizi kim tavsiye etti : Google Amca :D

Kişi sayfası
Altın Altın: 0
Para Para: 0

Atlantis 2 - Tam Çözüm  Empty
MesajKonu: Atlantis 2 - Tam Çözüm    Atlantis 2 - Tam Çözüm  EmptyC.tesi 3 Tem. - 18:34

ATLANTIS için çok fazla yazacak bir şey. ATLANTIS’in ilk bölümü bana kalırsa o kadar da ilgi görmedi. Açıkçası ben de çok fazla ilgi göstermemiştim. CRYO, firması klasik ADVENTURE oyunlarına devam ederken bizleri ATLANTIS’in yeni bölümünden de yoksun bırakmadı. İşte uzun bir oyunun TAM ÇÖZÜMÜ...



İLK BAŞLARDA...

Gemiye doğru ilerleyin. Gemiden içeri girin ve ambara inin. Etrafınızda dönün. Ağaç fıçıdan, üçgen şeklindeki taş parçasını alın. Sol tarafınıza dönün ve bir sonraki odadan girin. Daha sonra sağa dönüp yerde oturan adamla konuşun. Adam size konuşmanın sonunda kristal bir top verecek. Adama bu topu almak için bir şey söylemenize gerek yok, size konuşma sonunda zaten topu veriyor. Sol tarafınıza dönün ve masanın altından diğer bir üçgen şeklindeki taş parçasını alın. Sağ tarafınıza dönün. Gökevine benzeyen aygıta doğru ilerleyin. Aletin tam karşısında durun. İlk olarak sağ tarafa dönün ve hamağın altından bir diğer (üçüncü) üçgen şeklindeki taş parçasını alın. Tekrar aygıta doğru dönün (karşısına gelin). İkinci aldığınız üçgen şeklindeki taş parçasını aletin alt tarafındaki yere (daireye, halkaya) yerleştirin.



IRELAND

Artık bu alet ile IRELAND’e ışınlanabilirsiniz. Yaşlı babanıza, yaşlı keşişiniz FINBAR’ı sorun. Sol tarafınızdaki girişten burayı terk edin. Sağ tarafınıza dönün ve dışarı doğru yürüyün. Patikadan aşağıya doğru ilerleyin. Patikanın sonuna geldiğinizde sola dönün ve keşişinizle konuşmayı deneyin. Şimdilik aranız iyi değil ve konuşmanın da zamanı değil. Küçük kilisenin verandasından sola dönüp duvardaki ağlayan heykeli alın. Buradan yaşlı babanızın yanına gidin. Babanıza ilk olarak keşiş FINBAR hakkında sorun. Daha sonra da kilisenin verandasındaki duvardan aldığınız ağlayan heykeli sorun. Konuşma bittikten sonra babanızın sağındaki kitabı alın. Kitabın üzerindeki konteynırdan kalemi çıkartın. Açık kitaba yakın plan (zoom in) yapın. Kitabın sağ taraftaki sayfasındaki bir yeri kaleminizle düzeltmeyi deneyin. Bunu yapınca kitabın içine gireceksiniz Oturan adamla (DIAN) konuşun. Ona her şey ve her konu hakkındaki soruları sorun. Daha sonra tahtında oturan krala doğru ilerleyin. Ona da sorabildiğiniz her şeyi sorun. DIAN’ın yanına geri dönün ve arkasına geçin (DIAN’ın arkasında durun). Sağa dönün ve doğruca ilerleyerek kitaptan çıkın. Girişten çıkıp sunaklı kapıdan girin. Kapı girişine doğru ilerleyin ve orada durun. Kapı girişinin sağ tarafında bir kitaplık göreceksiniz. Kutunun dışında duran kafatası parçasını alın. Buradan çıkın ve FINBAR’ın yanına gidin. Hala çok sinirli! Sola doğru ilerleyin. Otların içindeki iki direğin arasına gelin. Otu (ot çatalını) alın. Samanlıktan çıkın ve sağa dönüp arı kovanına gelene kadar ilerlemeye devam edin. Sağ taraftaki ikinci arı kovanından çıkmış olan ikinci kafatası parçasını alın. Sola dönün. Bir mağara görene kadar ilerleyin. Mağaraya geldiğinizde mağaradaki tilkiyi elinizle ya da biraz önce aldığınız otla dürtün. İlerlemeye devam edin, bir koyun sürüsü göreceksiniz. İri kaya parçaları arasında üçüncü kafatası parçasını bulacaksınız. Kiliseye geri dönün. Bu sefer kiliseden içeriye girmeyin. Kilisenin solundaki üç kulübenin olduğu yere gidin. İlk kulübeden siyah kupayı alın. Kuyuya doğru ilerleyin ve yerde tavuğun yanında duran, kafatasının dördüncü parçasını alın. Eğer kafatası parçası orada yoksa, bahçenin sol tarafından girin. Burada, duvarda bir tane merdiven göreceksiniz. Merdivenden yukarıya tırmanın. Çatıdaki delikten aşağıya bakın. Büyük haçı incelediğinizde tepesinde kafatasının bir diğer parçasının olduğunu göreceksiniz. Samanlıktan aldığınız kamışı kullanarak kafatası parçasını oradan alın ve aşağıya bırakın. Buradan çıkın ve kiliseye girin. Büyük haçın bulunduğu odaya girin ve beşinci kafatası parçasını alın. Kiliseden dışarıya çıkın ve keşiş FINBAR ile konuşun. Bu sefer sağ taraftan ilerleyin. Uzakta bir küçük kulübe belirecek. İlerleyip kulübeye girin. Kırılmış kafatasının içine doğru yürüyün. Bu zamana kadar bulduğunuz beş kafatasını da kullanarak kafatasını tamir edin. Kilisenin girişine geri dönün ama bu sefer kilisenin içine girmeyin. Yüzünüzü kilisenin girişine dönün. Daha sonra sağa dönün ve kilisenin etrafında ilerleyin. Sola dönün. Kilisenin duvarında bir daire ve kılıca benzeyen şekiller göreceksiniz. Kilisenin girişine geri dönün ve içeri girin. Siyah kupayı ağlayan heykelin göz yaşlarıyla doldurun. Kiliseden dışarı çıkın. Babanızın yanına gidin. Babanıza kilisenin duvarındaki resimler hakkında sorular sorun. Babanız size, bir anahtar verecek. Bu anahtarla babanızın sağ tarafındaki kulübenin içinde, yerde bulunan kutuyu açın. Kutunun içinden bıçağı ve parşömen kağıdını alın. Babanızın yanına tekrar dönüp konuşun ve parşömen kağıdını sorun. Sonra parşömeni babanıza gösterin ve ağacın üzerindeki görüntüye tıklayın. İçinde kafatası olan kulübeye geri dönün. Kulübedeki adama siyah kupanızdan biraz su verin. Adama verdiğiniz suyu soruduğunuzda size bir bıçak verecek. Daha sonra adama beyaz atı ile kendisi hakkında sorular sorun. Kiliseye geri dönün ve duvardaki resimlerin yanına gelin.


Resimlere yakın plan geldiğinizde üç tane işaret göreceksiniz. Sağ veya sol taraftakine bıçağınızı kullanarak işaretlerin yerini değiştirin. Ortadaki işarete tıklayarak işareti yok edin. İşaretleri, şunları yaparak değiştirin:

*

İki kez sol üsttekine tıklayın. Daha sonra alttaki üç işareti, ortadakine tıklayarak aşağıdan yukarıya doğru hareket ettirin.
*

Ortadakilerin sağ tarafta olanına bir kez tıklayarak beş tanesini sola hareket ettirin.
*

Ortadakilere tıklayarak tüm işaretleri aşağıdan yukarıya doğru hareket ettirin.
*

Son olarak da bıçağınızla dairesel şekle tıklayın. Eğer doğru yaptıysanız duvar açılacak ve siz de bir odun parçası alacaksınız.

İçinde AILILL’in bulunduğu kulübeye gidin. AILILL’in karşına gelip sağ doğru ilerleyin. Daha sonra sola dönün ve at figürlerinin olduğu sütunlara doğru ilerleyin. Ağaç parçasını sütunlara kullanarak atları serbest bırakın. Atları serbest bıraktığınızda uçmaya başlayacaklar. Uçup kaçmaya çalışan atları yakalamak zorundasınız. Bunun bir kolay yolu var : Bulunduğunuz yerden sağa dönün ve bir kez ileriye gidin. Daha sonra sola dönün ve AILILL’in bulunduğu kulübeyi geçin. Kulübeyi geçtikten sonra bir kez daha ilerleye gidin. Geldiğiniz yerde at, sizi bekliyor olacak. Ata yaklaştığınız zaman kaçmaması için yolları kesmelisiniz. At, tam sizin karşınızda durduğunda onu alın. Sola doğru gidin ve dar plaja doğru yürüyün. Sudan çıkmış olan direklerin yanına gelin. Atı suyun içine yerleştirin. Gerçek bir at ortaya çıkınca onun üzerine binin. Çöl adaya vardığınızda üzerinde kuş adamın bulunduğu adama doğru yürüyün. Adamla konuşun; adam insan sesi yerine kuş sesleri çıkartacak. Konuşmaya cevap vermek için kuşa tıklayın. Burada size doğru sırayı veremeyeceğim çünkü her seferinde kuşun tonları değişiyor. Bu yüzden burada biraz uğraşacaksınız. Ama size birkaç tavsiye verebilirim : Eğer yanlış bir tonda yaparsanız; kuş adam size sinirli bir tonda karşılık veriyor ve sesi üç tonda çıkıyor. Eğer doğru tonu seçerseniz; size kısa, arkadaşça ve iki tonda cevap veriyor. Kuş adam size sesi söylerken imleci ekranın köşesine getirin. Verdiği ses tam bittiğinde bir tane kuşa hızlı bir şekilde tıklayın. Böylelikle kuşun sesine karşılık gelen tonu görmüş olursunuz. Eğer imleci kuşun üzerinde tutarsanız, melodi aralıksız olarak çalar. Kuş adam size ilk olarak kendisi hakkında soracak. Bunu sorduktan sonra size bilmeniz gereken melodiyi soracak. Bu sorudan sonra aynı şeyleri at ve AILILL için de soruyor. Umarım bunları doğru yanıtlarsınız. Doğru melodileri seçtikten sonra ağaca çıkacaksınız. Kuş adama cam kule hakkında sorular sorun. Dediğine göre yerin altında herhangi bir yerde olabilirmiş. Kuş adam size, cam kuleyi aramanızda yardımcı olmak için bir alet verecek. İki eğri duvar arasındaki boş alana gelin ve doğru noktaya biraz önce aldığınız aleti sokun. Eğer aleti doğru yere yerleştirdiyseniz, yer sallanmaya başlayacak. Bundan sonra da bir tane kuyu ortaya çıkacak. Kuyudan içeri girin ve aşağıya doğru yüzün. Yolunuza büyük bir elektrikli yılan balığı çıkacak. Arkada cam kule görünüyor ama daha fazla ilerleyemiyorsunuz. Yukarıya doğru yüzün ve yeryüzüne ayak basın. Kuş adamın yanına gidin. Bunlar hakkında kuş adama sorun. Atın yanına geri dönün ve ata binin. Kiliseye geri dönüp içeri girin. Açık, büyük kitabın karşına gelin. Kaleminizi çıkartın ve kırmızı giysili adamın üzerine bir şeyler çizin. Bunu yaptığınızda, resimde bir kılıç ortaya çıkacak. Daha sonra sağ taraftaki sütunlara bir şeyler çizerek kitabın içine girin. DIAN’ın (mavi giysili adam) yanına gidin ve ona taştan heykele dönüşen kızı AIRMID hakkında sorular sorun. Buradan, tahtında oturan kralın yanına gidin. Onunla konuşun ve kılıcı alın. Kitaptan çıkın ve AILILL’in kulübesini geçin. Adamla konuşun ve ona AIRMID hakkında sorular sorun. Kiliseye geri dönün. Babanızın yanına gidin (hala bahçede duruyor). Babanızla konuşun ve güneş hakkında sorular sorun. Babanız size, mistik bir haç verecek. Tekrar kiliseye girin ve büyük goblenin (duvara asılan halı gibi bir şey) karşısına gelin. Biraz önce aldığınız haçı, kilisenin sağ taraftaki kulesine yerleştirin. Sağa döndüğünüzde AINE ile karşılaşacaksınız. Ona sorabildiğiniz her şeyi sorun. Kadın size, dileklerinizin gerçek olduğunu söyledikten sonra açık kitabın yanına bir kez daha gidin. Sağ taraftaki sütuna tekrar bir şeyler çizin ve kitabın içine girin. AIRMID’in yanına gittiğinizde taş olan insan heykelini göremeyeceksiniz. Kadına sorabildiğiniz her şeyi sorun. Kitaptan çıkın. Bu sefer sol taraftaki koyu kahverengi sütuna bir şeyler çizin. Bir tane som balığı kadının ellerinde belirecek. Kitaba tekrar girin ve AIRMID ile tekrar konuşun. Kadın size bir tane tılsım verecek. İşte bu tılsım sizi elektrikli yılan balığından koruyacak. Kitaptan çıkın. Atınızın yanına gidin ve atınıza binin. Kuş adamın bulunduğu yere gidin. Oradaki kuyudan tekrar girin ve dibe doğru yüzün. Elektrikli yılanbalığı ile karşılaştığınızda tılsımınızı kullanın. Yılanbalığı yolunuzdan çekildiğinde yüzmeye devam edin ve kristali alın.


Kiliseye geri dönün. Büyük kitaba son kez girin. Mavi giysili adamın yanına gelin. Kristali adama verin. Kılıcınızı çıkartın ve kristali yontarak ufak parçalara bölün. Gümüş eli alın ve tahtında oturan kralın yanına gidin. Krala gümüş eli ve kılıcı teslim edin. Sonra kitaptan çıkın. Kiliseden de çıkarak MAYA’ya gidin.



MAYA

Yaşlı adamla her şey hakkında konuşun. Sol alt taraftaki ikinci yere, ilk üçgen şeklindeki taş parçasını yerleştirin. Böylelikle MAYA’ya ışınlanabileceksiniz. İleriye doğru gidin ve piramidin merdivenlerinden yukarıya tırmanın. Yukarıya çıktığınızda sağa dönün ve dikilitaşa doğru yürüyün. Dikilitaşın yanında, alt tarafta bulunan nesneyi alın. Merdivenlerden aşağıya inip dörtgen şeklindeki kapıdan girerek, piramidin içine girin. Tüm odaları dolaşarak biraz sonra karşılaşacağınız bulmaca hakkında ipuçları toplayın. Mayalı birisiyle karşılaştığınızda ondan da biraz ipucu edinin. Merdivenleri kullanarak geri dönün ve oradan da dışarıya çıkın. Merdivenlerden aşağıya inin ve piramitten dışarı çıkın. Dışarıda, piramidin karşı tarafına doğru yürüyün. Merdivenlerden yukarıya çıkın. Tırmandığınız yerde duran iki adamla konuşun (sorabildiğiniz tüm soruları sorun). Sola doğru yürüyün ve sağ taraftaki kapı eşiğine gelin. Kadınla konuşup her soruyu sorun. Kadın size temiz bir sargı verecek. Sağ taraftaki kralın oturma odasına girin. Krala her şeyi hakkında sorular sorun. Krala, biraz önce aldığınız temiz sargıyı verin. Sargıyı verdikten sonra kızınız ve hekim hakkında sorular sorun. Burayı terk edin ve geldiğiniz yerden de dışarı çıkın. Kirlenmiş sargıyı alın. Kadının bulunduğu odaya geri dönün. Biraz önce aldığınız kirli sargıyı kadına verin. Kadına tekrar sorular sorun. Kadın size gitmek için hazır olup olmadığınızı sorduğunda, gitmeye hazır olduğunuzu belirtin. Böylelikle ölülerin ülkesine ışınlanacaksınız. Yarasaya sorabildiğiniz her şeyi sorun. Adam size ölüler şehrine girebilmeniz için size gerekli olan nesnelerden bahsedecek. Bunların hepsi MAYA’da bulunuyor. Yarasa heykelinin tabanına tıklayarak MAYA’ya geri dönün. Kadının yanından ayrılın ve piramide inin. Diğer piramitten girerek merdivenlerden yukarıya çıkın. Dikdörtgen şeklindeki taşı inceleyin. Açılan yerden aşağıya inin. Sola, sağa ve ileriye birer kez ilerleyin. Doğru yere geldiğinizde jaguar bulmacasıyla karşı karşıya kalacaksınız. Bulmacanın çözümü; Sol taraftaki tepsiden dört tane siyah top alın ve alt sıradaki deliklere topları yerleştirin. Sağ taraftaki tepsiden bir tane ağaç parçası alın. Bu ağaç parçasını, yerleştirdiğiniz dört topun karşısına yerleştirin. Daha sonra dört topu, ağaç parçasının üzerindeki deliklere yerleştirin. Bulmaca bu kadar! Sağa dönün ve bir kez ileri gidin. Sola döndüğünüzde bir Mayalı ile karşılaşacaksınız. Onunla konuşun. İkinci kata inin. Sağa doğru gidin ve yılan bulmacasını çözün: Dört tane top alın ve bu topları ikinci tablonun alttaki deliklere yerleştirin. Başka bir topu da alttaki tablonun deliğine yerleştirin. Bu bulmaca da bu kadar!



Merdivenin yanında duran Mayalı adamı görene kadar etrafta dolaşın. Adamla konuşun ve bir kat aşağıya inmek için izin alın. Kapalı kapıya gelene kadar ilerleyin. Sola dönüp duvardaki butonu itin. Açılan kapıdan içeri girin. İlerleyin ve timsah heykelinin karşına gelin. Şimdi sıra timsah bulmacasında: Bir tane top alın ve alttaki tabloda bulunan deliklerin orta sırasına yerleştirin. Bir tane ağaç parçasını alın ve alttan ikinci tablonun alttaki deliklerinin karşısına yerleştirin. Üç top alın ve bunları, alttan ikinci tablonun, alttan ikinci delik sırasına yerleştirin. Üç ağaç parçasını, üstten ikinci tablonun, üçüncü delik sırasının karşısına yerleştirin. Bir top alın ve bunları üstten ikinci tablodan, üstteki delik sırasının ortasına yerleştirin. Timsah heykelinin ağzındaki nesneyi alın.



Sol tarafınızdaki duvara doğru ilerleyin. Aldığınız iki değişik nesneyi (birini heykelin yanında yerden almıştınız) duvardaki kare deliklere yerleştirin, gizli bir kapı açılacak... Duvara yerleştirdiğiniz nesneleri alın. Piramide geri dönün ve kadınla konuşun. Konuşmanız bittikten sonra kadının sağ tarafındaki yarasaya tıklayın. Böylelikle ölüler dünyasına ışınlanacaksınız. Yarasaya, gökkuşağı köprüsü hakkında sorular sorun. Solunuza dönün ve ormanın içindeki açık alana doğru ilerleyin. Yerdeki nesneye yakın plan geldiğinizde gökkuşağı bulmacasıyla karşı karşıya kalacaksınız. Amacınız: küçük zayıf adamı minyatür ormanın içinden geçirmek. Adam yürürken köprü yavaş yavaş şekle girecek. Bunun anlamı; orman, dokuz parçaya bölünecek (üç sütun, üç sıra). Yukarıdan aşağıya yatay numaralar 1,2 ve 3. Düşey kesitleri de soldan sağa A, B, ve C olarak ele alalım. İşte bulmacanın çözümü;



A1’i A2’ye hareket ettirin. B2’yi A1’e hareket ettirin ve onu mouse’unuz ile üç çeyrek tur çevirin. C1’i B1’e hareket ettirin. B3’ü C1’e hareket ettirin ve onu bir çeyrek tur çevirin. C2’yi C3’e hareket ettirin ve onu üç çeyrek tur çevirin. C2’yi iki çeyrek tur çevirin. B3’ü iki çeyrek tur çevirin. B2’yi bir çeyrek tur çevirin. Şimdi alttaki küçük adama tıklayabilirsiniz. Siz tıkladığınızda adam koşacak, atlayacak, tüm orman boyunca uçacak ve bu arada gökkuşağı köprüsü ortaya çıkacak. Küçük adam gezisini tamamlayacak, siz de gerçek ormana gireceksiniz. Etrafınızda dönün ve iki ağacın arasından geçerek ileride, uzaktaki büyük mantara doğru ilerleyin. İlk olarak sağ taraftaki çalıların içine, kırmızı meyvelerin bulunduğu yere gidin.


Meyvelerin yanına geldiğinizde sola dönün ve yıldızınızı alın. Bu aldığınız ilk yıldız. Daha altı tane daha yıldız bulunuyor ve hepsi ormanın değişik yerlerine dağılmış. Yedi yıldızı da aldığınızda, ormandaki açık alana (sağ köşede heykel olan ve ortasında dikdörtgen şeklinde taş bulunuyor) gideceksiniz. Elinizde bulunan iki nesneyi heykelin ortasındaki deliğe yerleştirin. Büyük dörtgen şeklindeki taşa doğru yürüyün ve yedi yıldızı sağdan sola doğru sırasıyla yerleştirin. Yıldızları sırasıyla yerleştirdiğinizde, sol taraftaki açık alanda gizli bir heykel ortaya çıkacak. Heykele doğru yürüyün. Elinizdeki nesneyi heykelin altındaki kare şeklinde deliğe yerleştirin. Leopara sorabildiğiniz her şeyi sorun. Heykel yılan şekline dönüştüğünde, ona da sorabildiğiniz her şeyi sorun. Yılan sizden, iki tane kafatası getirmenizi isteyecek, kafatasları hakkında bilgiler verecek (kafatasının çok korunduğundan falan bahsedecek). Konuşmanın sonunda size, bir tüy verecek. Kanonuza gidin ve binin. Kayıkla sola doğru ilerleyin ve altı kez ilerleyin. Eğer doğru yaptıysanız karanlık bir nehir kenarına geleceksiniz. Karaya çıkın ve iki ağaç arasındaki ağa gelene kadar ilerleyin. Sağ taraftaki ağaçtan tırmanın. Ağın sonuna geleceksiniz. Kenarın üzerinde ilerleyerek ağın bozulmuş diğer tarafına geçin. Örümcek yolunun üzerinden bir kez ilerleyin. Etrafınızda dönün ve ağın kenarına geri dönün. Sonra hızlı bir şekilde sağa yürüyün, bozulmuş ağ parçasını geçin. Daha sonra ağın ortasına yürüyün ve tırtılı alın. Hızlı bir şekilde ağın kenarına gelin. Ağdan aşağıya inin. Eğer burayı hızlı yapmazsanız örümcek sizi yakalıyor.



Örümcek ağına ikinci kez tırmanın. Ağın üzerinde yürüyerek sol taraftaki bozuk olan yere gelin. Örümceğin yolundan bir kez ileri gidin. Etrafınızda dönün ve ağın kenarına yürüyün. Şimdi, karşınıza çıkan iki yaratıkla uğraşacaksınız. Ağın ortasına doğru bir adım ilerleyin. Sağa doğru bir çeyrek dönüş yapın. Bir kez ileriye gidin. Tekrar sağa doğru bir çeyrek dönüş yapın. Hızlı bir şekilde ağın kenarına gidin. Bozulmuş parçayı geçene kadar ağ üzerinde yürüyün. Arkanıza baktığınızda arkanızda, sağ tarafınızda, ağın üzerinde bir tane örümceğin olduğunu göreceksiniz. Ayrıca bir diğer örümcek de gelecek. İleriye doğru bir adım atın. Tekrar arkanıza bakın. Hala iki örümcek de sizi takip ediyor. Hızlı bir şekilde ağın ortasına yürüyün ve kelebeği alın. Ağın kenarına yürüyüp ağdan aşağıya inin. Kelebeği ve tırtılı aldıktan sonra kanonuza gidin. Kanonuzu kıyıya yaklaşıncaya kadar sürün. Kıyıya çıkıp, kurbağanın yanına gelene kadar ilerleyin. Kurbağaya kelebek ve tırtılı verin. Buna karşılık olarak iyi bilgiler edineceksiniz. Kanonuza geri dönün ve örümcek ağının olduğu yere geri dönün. Tekrar ağa çıkın. Bu sefer örümceğin annesi sizi bekliyor olacak ve oldukça da büyük bir örümcek. Ağın bozulmuş tarafına doğru yürüyün. Bozulmuş yere geldiğinizde sağ taraftaki bozulmuş yere tüyü yerleştirin. Tüyün sol tarafına doğru yürüyün ve hızlı bir şekilde aynı noktaya geri dönün. Sonra ağın ortasına gelin ve kılıcı alın. Etrafınızda dönün. Örümceğe kılıcınızla vurun. Hızlı bir şekilde ağın ortasına gelin ve iki kafatasını alın. Sonra hızlı bir şekilde ağı terk edin. Kanonuzun yanına gidin. Kanonuzla yılan heykelinin olduğu yere gidin. Yılana aldığınız iki kafatasını verin. Tekrar kanonuza geri dönün ve yarasanın yanına gidin. Adama CHULEL hakkında sorular sorun. MAYA’ya dönmek için heykelin tabanına tıklayın. Kralın oturduğu yere girin ve ona CHULEL’i verin. Geminize gidip gökevine gidin. Artık CHINA’ya gitmeye hazırlanacaksınız.



CHINA

Gökevinde, diğer uçtaki yere, en soldaki taş parçasını yerleştirin; CHINA’ya ışınlanacaksınız. Karşınızdaki merdivenlerden aşağıya inin. Gongun yanındaki tokmağı alın. Duvardaki girişe doğru yaklaşın. Kimsecikler yok ama bir gölge girişi kapatıyor. Sağa doğru yürüyün ve soldaki yapıtta oturan arife sorular sorun. Yapıtın karşısındaki merdivenlerden yukarıya çıkın ama içeriye girmeyin. Kapının karşısında durduğunuzda, sağa dönün ve köşeye doğru yürüyün. Bir kez daha ilerleyip sola dönün. Çinli adamla konuşun ve sorabildiğiniz her soruyu sorun. Kapıya geri dönün (biraz önce geldiğiniz kapı). Koridorun sol tarafındaki ilk odaya girin. Masanın arkasında oturan adamla konuşun. Koridora çıkın, sola doğru yürüyüp sol köşedeki en son odaya girin. Yerde oturan adamla konuşun. Masanın arkasında oturan adamın olduğu odaya geri dönün. Adama, diğer odadaki adamı sorun. Buradan çıkın ve arifle tekrar konuşun. Onunla konuştuktan sonra sizi, Ejderha Odası’na davet edecek. Yapıtın içine geri dönün. Koridorun sağ tarafındaki son odaya girin. Sizi bekleyen arif adamla konuşun. Odanın ortasındaki değişik aracın arakasında durun. Aracı incelemeye başlayın. İncelemeye başladıktan sonra aracı döndürebileceğiniz bir kenar ortaya çıkacak. Ayrıca adam size, kırmızı işretin dağı, sarı işaretin PAGODE’yi (bir yapıt), yeşil işaret açık alanı ve beyaz işaret de ırmağı simgelediğini anlatacak. Aracı, kırmızı işaret tepeye ve sarı işarette sağ tarafa gelene kadar çevirin. Bunu doğru bir şekilde yaptıktan sonra suyun içine kurbağayı yerleştirin. Arif adama yerdeki resim hakkında sorular sorun. Sola dönün ve pencere bulunan duvara doğru iki kez ilerleyin. Bir çeyrek sola dönüp bir kez ileriye gidin. Bir yarım sağa dönün. Eğer doğru yere geldiyseniz pencere sol tarafınızda olacak. Aşağıya baktığınızda yerdeki resmin kenarında olduğunuzu göreceksiniz.


Arif adama resim hakkında tekrar sorular sorun. Sol tarafınızda pencereli duvarı görene kadar dönüp duvara paralel durun. Bir kez ilerleyin ve adama resmi sorun. Bir çeyrek sağa dönüp bir kez ilerleyin. Adam konuşmasını bitirdiğinde sağa doğru bir çeyrek dönün ve bir kez ileriye gidin. Bir çeyrek sola dönüp bir kez ileriye gidin. Bir çeyrek sola dönüp bir kez ileriye gidin. Bir çeyrek sola dönüp bir kez ileriye gidin (bunlar yanlış yazılmadı, üç kez aynı şeyi yapmalısınız). Son olarak bir çeyrek sağa dönün ve ileriye gidin. Arif adam size, Ejderha evine gidebileceğiniz en kısa yolu anlatacak. Duvara doğru iki kez ilerleyin. Gizli bir geçit ortaya çıkacak. Geçitten içeri girin. Odanın sol tarafındaki sandığın yanına gelin. Kutunun içinden büyülü değneği alın. Etrafınızda dönün ve odanın köşesindeki suyu geçin. Mumları doğru sırayla yakın; kırmızı, yeşil, mor ve beyaz. Dıştaki WATERBASIN’e doğru yürüyün. Patikadan aşağıya inin. Patikanın sonunda sola dönün ve beş heykel ile para çantasını alın. Yapıdan içeri girin. Fildişi şildine doğru yaklaşın. Şilte heykelleri doğru sırayla yerleştirin (sağ taraftan başlayın). Kısa saplı heykeli, soldaki görüntüye; kova olan heykeli sağ görüntüye yerleştirin. Etrafınızda bir yarım tur dönün, yüzünüz koyu kahverengi duvara dönük olacak. Bastonlu heykeli, duvarın yanındaki merkeze; tokmak olan heykeli, sağdaki görüntüye ve son heykeli de kova ile çekiçli heykelin arasına yerleştirin. WATERBASIN’e dönün ve para çantasını ortaya yerleştirin. Bunları doğru sırayla yerleştirdiğinizde hepsi canlanacak. Para çantasını alın ve hepsine birer madeni para verin. Hepsi size bunların karşılığı olarak tabak verecek. Buradan çıkıp patikadan aşağıya inin. Heykelleri aldığınız yere gidin. Ağaçtan yapılmış aracın karşısında durun. Araca soldan sağa, sırayla beş tabağı yerleştirin; siyah tabak dağ ile, kahverengi tabak noktalar ile, gri tabak resimdeki gibi bir balık kılçığı ile, açık kahverengi tabak ve siyah tabak da üzerindeki ejderha ile eşleşecek. Tabakları doğru bir şekilde yerleştirdiğinizde köprü birazcık inecek. Köprüyü biraz daha indirmek için tabakları koyduğunuz yerlerden alıp tekrar araca yerleştirmelisiniz. Bu sefer ki sıra; gri tabak balık kılcığı ile, siyah tabak ejderha ile, kahverengi tabak noktalar ile, ağaç tabak ve siyah tabak dağ ile eşleşecek. Artık köprü geçebileceğiniz seviyeye inecek. Köprüden karşıya geçin. Patikanın sonundaki yapıya gidin. Altın kapının karşısında durduğunuzda kapının üzerindeki oku hareket ettirin. Bu ok, istikamet üzerindeki avcıları gösteriyor. Bu oklar burası için çok önemli, buna dikkat edin. Altın kapıdan girin ve büyük ejderhaya doğru ilerleyin. Ejderhanın içine girip sola dönün. Bir kez ileriye gidip sola dönün. Şimdi üzerinde beyaz ve mavi panelin bulunduğu duvarın karşısına gelmiş olacaksınız. Bu panelde yapmanız gereken şey; alt taraftaki şeyleri yukarıya kaldırmak. Bunu yapmak için doğru sırayla panelin üst tarafındaki lekelere tıklamanız gerekiyor. Bulmacanın doğru sırası; yılana tıkladıktan sonra üç kez sağ taraftaki lekeye, sol lekeye, sağ lekeye ve bir kez daha sol lekeye tıklayın. Böylelikle paneldekilerin hepsi yukarı kalkacak. Eğer doğru yaparsanız bir inci ortaya çıkıyor; onu alın. Bir çeyrek sağa dönün ve kırmızı perdeye tıklayarak ejderhanın kokpitine girin. Etrafınızda dönüp inciyi altın sinisine koyun. Böylelikle artık adanın uzak yerlerine gidebileceksiniz. Tapınağa doğru gidin, kapıyı açamayacaksınız. Tapınağın sağ köşesine gidin. Kırmızı kapıya gidin ve kapıyı açmayı deneyin. Açılmıyor! Tapınağın sağ köşesine tekrar gidin ve aynı kapıya geri dönün. Tekrar açmayı deneyin, yine açamayacaksınız ama bu sefer bir papaz belirecek. Papazla konuşup her şeyi sorun. Tapınağın köşesine gidip yan taraftaki kapıdan girin. Kapının sağında duran muhafızla konuşun. Adam size bir kağıt verecek. Üç tane pul toplamalısınız. Adamın verdiği kağıdı doldurup tekrar adama verirseniz, size biraz önce papazın sizden istediği mantarı verecek. Şimdi pulları toplayıp doğru sırayla bunları forma yapıştırmalısınız. İlk olarak yapmanız gereken Çinli kızı bulmak. Çinli kızı bulup onunla konuşun. Bir tane tilki ortaya çıkacak. Çünkü şu an altın kapıdaki okun yönü üzerindesiniz. Onu avcılardan kurtarın. Onu kurtardığınız için size bir yelpaze verecek. Yelpaze sayesinde pulları doğru sırasıyla toplayacaksınız. Şimdi yapmanız gereken ise, doğru kişiyle birlikte doğru pulu bulmak. Bu diğer bulmacalardan biraz daha zor. Ben oyunda burasını defalarca oynadım ve hepsinde aynıydı. Umarım RANDOM (her oyunda değişmez) yoktur. Doğru sıra; büyük kulaklı adamı bulun (adam size atlı bir pul verecek). Sarı paltolu pis adamı bulun (adam size ejderhalı bir pul verecek). Mavi/kırmızı cüppeli adamı bulun (adam size turuncu bir pul verecek). Pulları doğru sırayla topladıktan sonra muhafızın yanına gidin ve cehenneme girin. Doldurduğunuz formu muhafıza verin. Muhafız formu kabul ettikten sonra size, lanetlenmiş mantarı verecek. Muhafızın sağ tarafındaki kırmızı kapıya tıklayarak buradan çıkın. Papazın yanına gidin ve onunla konuşun. Mantarı papaza verin. Böylelikle o da size, söz verdiği mistik Çin Feneri’ni verecek. Ejderhanın içine girin. İnciyi yerinden çıkartıp tekrar takarak havalanın. Çin’e vardığınızda, altın kapıyı geçin ve tapınağa gidin. WATERBASIN olan odaya girin. Panele yaklaşıp oradan da kapıya doğru ilerleyin. Ejderha odasını terk edin. Çin Feneri’ni avluya yerleştirin. Artık uzayın dışına gitmeye hazırlanabilirsiniz.

SPACE

Gökevine gidin ve alttaki taşa tıklayın. IRELAND’e ışınlanacaksınız. Kiliseyi terk edip kumsalda atınızı bıraktığınız yere gidin. Atınıza binerek Kuş Adası’na gidin. Harap olmuş duvarın yanındaki ölmüş ağaca doğru ilerleyin. Kristal topunuz, ağaç dallarının hemen yanında duruyor. Yer korlaşmaya başlayınca kristale tıklayın. Şimdi uzaya gitme zamanı! Aya gelince, Dünya’ya geri dönün. Atınıza binin ve kiliseye geri dönün. Kilisenin içine girip AINE’in gözyaşlarına tıklayın (hemen girişte). Gökevine gidin. Bu sefer ortadaki taşa tıklayın ve MAYA’ya ışınlanın. Kralın olduğu piramide gidin. Yukarı çıkan merdivenlerin karşısında durun. Kristal topunuz ağaç dallarının yanında bulunuyor. Yer korlaşmaya başlayınca kristale tıklayın. Şimdi uzaya ikinci yolculuğunuzu yapacaksınız, tekrar Dünya’ya geri dönün. Diğer piramide gidin. Merdivenlerden tırmanın ve geminize geri dönmek için alev dolu kaba tıklayın. Gökevine gelip bu sefer de üstteki taşa tıklayın; CHINA’ya ışınlanacaksınız. Tapınaktaki koridorun sağ tarafındaki son kapıdan içeri girin (Ejderha Odası). Pencere olan duvara doğru ilerleyin. Duvarın karşısındaki köşeye doğru ilerleyin (duvarda bir bölüm açılacak). Duvar açıldığında içine girin. Şamdanlara doğru yürüyün. Küçük bir heykelle birlikte fildişi renkli levhaya yaklaşın. WATERBASIN’e doğru ilerleyin. Daha sonra altın kapının yanına gelin. Kristal topunuz kapının sol tarafında bulunuyor. Kırmızı çizgi korlaşınca ona tıklayın. Üçüncü kez uzaya gideceksiniz, tekrar Dünya’ya geri dönün. Altın kapıların sonuna gidin, etrafınızda dönün ve tapınağa geri dönün. Fildişi renkli levhanın yanına inip oradan da kapıya doğru ilerleyin. Dışarı çıkın ve bahçeye gelin. Gongun yanına gelin gonk tokmağınızla gonga vurun. Geminize geri dönün. Sağa dönün ve ön bölüme girin. Merdivenlerden tırmanıp etrafınızda dönerek yüzünüzü geminizin ön kısmına dönün. Kristal topunuz geminizin ön bölümünde bulunuyor. Kırmızı çizgi korlaşınca ona tıklayın. Bu sefer uzaya biraz daha uzun bir yolculuk yapacaksınız. Yolcuğunuz sırasında, kristal toplarınız, yassı ve köşeli kristallere dönüşecek. Aya vardığınızda ilk olarak parlak gezegene gidin. Büyük sarı bir gezegende durduğunuzda, yolculuğunuza gezegenin sağından devam edin. Diğer parlak yıldıza gidin. Biraz sola dönün ve kahverengi/yeşil uzay sisine doğru gidin. Buradan sarı gezegene gidin. Uzaktaki bej gezegene gidin. Şimdi kristal toplarınıza bakın. Tüm toplarınızın değiştiğini göreceksiniz. Dünya’ya geri dönün. Geminizdeyken merdivenlerden aşağıya inin ve gökevine gelin. Elinizdeki taşları soldan sağa, sırayla gökevine yerleştireceksiniz. Doğru sıra şöyle; İlk taş üst uca, ikinci taş ikinci uca ve üçüncü taş da son uca. Son üç taştaki şekilleri unutmayın; çünkü daha sonra bunlara ihtiyacınız olacak. Değişen kristalleri taşın ortasına yerleştirin. Gökevinin aşağısına doğru batmaya başlayacaksınız. Her şey tamamen battığında büyük bir lotusun içine giriyorsunuz. Lotusun içinden çıktığınızda, perdelerle çevrelenmiş odaya geliyorsunuz. Şimdi de doğru perdelere doğru sırayla tıklamanız gerekiyor. Biraz önce gökevine yerleştirdiğiniz taşların üzerindeki şekillerle perdelerin üzerindeki şekilleri eşleştirmeniz gerekiyor. Doğru perdelerin sırası; bir, iki, üç, bir, iki, üç. Artık buradan da ışınlanma zamanı geldi.



SHAMBHALA

İleriye doğru gidin ve ATLANTIS’in son kraliçesi olan RHEA ile konuşun. Konuşma bittikten sonra etrafınızda dönüp buraya geldiğiniz yere geri dönün. Bu bölümde yapmanız gereken en önemli şey yazacağım nesneleri toplamak. Toplamanız gereken on altı tane nesne var. Şimdi size bu nesneleri bulacağınız yerleri vereceğim. Ama nereye gideceğiniz ya da şuraya gidip oradan dönün demeyeceğim. Sadece nerede bulunduğunu yazacağım; Siyah kupa, piramitte; gümüş el, Çin’deki tapınakta; kılıç, cehennemde; kaplumbağa, SHAMBHALA’da; çekirge, IRELAND’de kitabın içinde; som balığı, ormanda; yıldız,cehennemin yanındaki adada; inci, IRELAND’deki kilisenin sunağında; mantar, ormanda, kurbağanın yanında; CHULEL’i, uçan ejderhanın yakınında; yelpaze, IRELAND’deki mağarada; tahta tabak, ormanda, heykelin yanında; ağaç dalı, Çin’deki heykelin, fildişi renkli plakanın yanında; yeşil tüy, IRELAND’de bulunan kilisedeki kitabın yanında; kalem, MAYA’da kralın tapınağında; son olarak Çin feneri, Kuş Adası’nda bulunuyor. Tüm bu nesneleri topladıktan sonra IRELAND’deki kilisenin, küçük penceresi olan odasına gidin. Yıldızı, küçük heykel olan pencereye yerleştirin. Böylelikle ATLANTIS’e ışınlanacaksınız. İlk olarak ATLANTIS’in girişini bulmalısınız (su altında biraz yürüyünce girişi bulacaksınız). Girişten içeri girin. ATLANTIS’ten içeri girdiğinizde iki kez sağa ilerleyin. Bir tane kristal bulacaksınız. Sola dönüp gidebildiğiniz kadar ileriye gidin. Koyu sütunları, sağınıza alana kadar etrafınızda dönün. İleriye doğru gidin. Duvarlarında yuvarlak şekiller olan binayı görene kadar etrafınızda dönün. Binaya doğru ilerleyin. Yüzünüzü ahtapota dönün. Kristalinizle onu yok edin. Siz kristali ahtapota kullanarak dokunaçlarını parçalayacaksınız. Ahtapotu yok ettikten sonra geminize geri dönün. Yaşlı adamdan son kristali alın. Gökevine doğru yürüyün ve kristali diğer taşın ortasına yerleştirin. Yine uzaya çıkıyorsunuz. Bu sefer en parlak yıldıza gidin. Büyük sarı gezegenin karşısında durduğunuzda, gezegenin sağından geçin. Karşısında büyük bir taş olan diğer parlak gezegene gidin. Renkli bir sisin içine gireceksiniz. Kara deliği görene kadar sola dönün ve kara deliğe doğru ilerleyin. Kara deliğe geldiğinizde boşluktan içeri girerek bu zorlu ADVENTURE’a da son noktayı koyun.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.eskidendi78.tr.gg
 
Atlantis 2 - Tam Çözüm
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Far Cry 2 Tam çözüm
» God Of War 3 Tam Çözüm
» Crysis Tam Çözüm
» Freelancer (PC) -Tam Çözüm
» CSI: Miami - Tam Çözüm

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Paylaşım Türkiye :: Oyunlar :: Tam Çözümler-
Buraya geçin: